Білім беру

САПАЛЫ  БІЛІМ БЕРУ ЖӘНЕ ОҚЫТУ ҚАҒИДАЛАРЫ

  1. Мектепте оқыту мектептің басшылық ережелері, НЗМ және CIS Этика кодекстері негізінде жүзеге асырылады; жалпыадамзаттық құндылықтар мен жаһандық азаматтықты дамытуға бағытталған.
  2. Мектептегі оқыту және онымен байланысты саясаттар мен процедуралар мектеп қоғамдастығының барлық мүшелерінің тұрақты ашық диалогы мен кері байланысы негізінде жақсарады.
  3. Мектептегі оқыту инклюзивтілік, пәнаралық интеграция және үштілділік қағидаларына негізделген.
  4. Мектептегі оқыту оқушылардың функционалдық сауаттылығын, зерттеу дағдыларын және эмоционалды интеллектін дамытуға бағытталған.
  5. Мектептегі бағалау объективтілікке, академиялық әділдікке және ашықтыққа негізделген.
  6. Мектептің негізі ретінде мектеп қоғамдастығының барлық мүшелерінің амандық-саулығы танылады.
  7. Табысты оқытудың кілті- үнемі кәсіби дамыту және ынталандыру, ашықтық пен объективтілік рухын сақтау.
  8. Мектеп жоғары сапалы оқытуды қамтамасыз ету үшін материалдық-техникалық базаны үнемі жаңартып отыруға тырысады.
  9. Қоғамдастықпен серіктестік және ата-аналармен диалог жоғары сапалы оқытуға ықпал етеді.

ЖАҢА ОҚУ ЖЫЛЫ БАРЛЫҒЫМЫЗҒА ТАБЫСТЫ БОЛСЫН!

2021-2022 оқу жылында

1 тоқсан – 1 қыркүйек – 30 қазан
2 тоқсан – 7 қараша -25 желтоқсан
3-тоқсан – 9 қаңтар – 20 наурыз
4-тоқсан – 7-9, 11 сыныптар – 28 наурыз -25 мамыр
4-тоқсан – 10-сынып – 27 наурыз – 15 мая 2023 жыл
4-тоқсан – 12-сынып – 27 наурыз – 30 сәуір 2023 жыл
 

Демалыс

Күзгі демалыс – 7 күн (2022 жылдың 31 қазан – 6 қараша аралығы);
Қысқы демалыс – 14 күн (2022 жылдың 26 желтоқсаны мен 2023 жылдың 8 қаңтар аралығы);
Көктемгі демалыс – 9 күн (2023 жылдың 18-26 наурыз аралығы);

 

ЕКІНШІ ШЕТ ТІЛІН ҮЙРЕНУ

Астана қаласындағы физика-математика бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебінде екінші шет тілін оқыту оқушылардың қалауы, ата-аналардың пікірлері мен мектеп мүмкіндіктерін ескере отырып енгізілді.

2022-2023 оқу жылында 7-12 сынып оқушыларының тілегі бойынша неміс, француз, қытай, корей және жапон тілдерін оқиды.

Екінші шет тілін үйрену оқушыларға әлемнің үздік университеттерінде оқуын жалғастыру үшін қосымша мүмкіндіктер ашады.

Екінші шет тілін оқыту үдерісін тиімді ұйымдастыру, оқу бағдарламаларын әзірлеу, оқу-әдістемелік кешендерді қамтамасыз ету және оқу-әдістемелік кешендерді жетілдіру бойынша оқытылатын тілдер елдерінің ресми өкілдіктері: ZfA Kasachstan (Германия); Гете институты, Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия университетінің жанындағы Конфуций институты, Корея Республикасы Елшілігі жанындағы білім беру орталығы (Оңтүстік Корея); Қазақстан Республикасындағы Жапония Елшілігі және Қазақстан-Жапон адам ресурстарын дамыту орталығымен ынтымақтастық орнатылған.

Неміс тілі

Мұғалім: Шакенова С.Ж.

СыныпОқушы саны Деңгейі жоқА1 деңгей
оқушы саны
А2 деңгей
оқушы саны
В1 деңгей
оқушы саны
В2 деңгей
оқушы саны
7-сынып29029000
8-сынып1808000
9-сынып0001800
10-сынып000000
11-сынып000000
барлығы550371800

Неміс тілі

Мұғалім: Көксегенова А.М.

Сынып Оқушы саны Деңгейі жоқА1 деңгей
оқушы саны
А2 деңгей
оқушы саны
В1 деңгей
оқушы саны
В2 деңгей
оқушы саны
7-сынып11011000
8-сынып21020010
9-сынып1004510
10-сынып803140
11-сынып400040
барлығы540386100

Кәріс тілі

Мұғалім  Жұмағазиева М.Ж.

Сынып Оқушы саны Деңгейі жоқА1 деңгей
оқушы саны
А2 деңгей
оқушы саны
В1 деңгей
оқушы саны
В2 деңгей
оқушы саны
7-сынып 707000
8-сынып 808000
9-сынып 301020
10-сынып 704030
11100010
барлығы26020060

Жапон тілі

Mұғалім: Судыева Н.Б.

Сынып Оқушы саны Деңгейі жоқА1 деңгей
оқушы саны
А2 деңгей
оқушы саны
В1 деңгей
оқушы саны
7-сынып66000
8-сынып1301300
9-сынып30200
10-сынып00000
11-сынып00000
барлығы2261500

Қытай тілі

Mұғалім: Бешiмбаева Г.Р.

Сынып Оқушы саны Деңгейі жоқА1 деңгей
оқушы саны
А2 деңгей
оқушы саны
В1 деңгей
оқушы саны
В2 деңгей
оқушы саны
7-сынып 26260000
8-сынып 15211200
9-сынып 1210830
10-сынып 1120090
11-сынып 500410
Барлығы 64311114150

ЗЕРТТЕУ ЖОБАЛАРЫНЫҢ АЙМАҚТЫҚ КОНФЕРЕНЦИЯСЫ ӨТТІ

2024 жылдың 26 сәуірінде Астана қаласындағы физика-математика бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебінде “science Fair at NIS PhMD Astana” конференциясы өтеді. Бұл NIS және қалалық жалпы білім беретін мектептер оқушыларының ғылыми-зерттеу жұмыстарының II аймақтық байқауы.

“Science Fair” оқушылардың ғылымға деген қызығушылығын оятады, ғылым мен мәдениеттің дамуы үшін практикалық маңызы бар мәселелерді шешуге баулиды.

“Science Fair” 19 секция бойынша өтеді, онда 220-дан астам жоба қатысады, олар гуманитарлық, әлеуметтік-экономикалық және жаратылыстану бағыттарында 300-ге жуық оқушыны таныстырады. Сондай-ақ, оқушылар республикалық және халықаралық деңгейде танылған оқушылардың дәрістеріне, шеберлік сыныптарына және ғылыми жобалар көрмесіне қатысады.

Зерттеушілердің жұмысын құзыретті қазылар алқасы бағалайды. Сарапшылар құрамына университет ғалымдары, мектеп мұғалімдері және беделді ғылыми жобалар конкурстарының жүлдегерлері болып табылатын оқушылар кіреді.

Зияткерлік мектептің тәрбие жұмысының негізгі міндеттері оқушыларда адамгершілік, жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарды (Ар-намыс, қадір-қасиет, әдептілік, құрмет) түсіну мен қолдануды, олардың іс-әрекеттері мен іс-әрекеттері үшін жауапкершілікті қалыптастыру болып табылады.

Адамгершілігі жоғары тұлғаны тәрбиелеу интеграцияланған білім беру бағдарламасы мен оқу пәндерінің тәрбиелік әлеуеті арқылы жүзеге асырылады. Интеграцияланған білім беру бағдарламасында біртұтас білім беру процесінің принципі негізінде тәрбиелік компонент күшейтілді: мейірімді, оқуға қолайлы, қолдау көрсететін ортада тәрбиелеу.

Шығармашылық, физикалық және интеллектуалдық даму үшін оқушыларға қызығушылықтары бойынша үйірмелер мен сабақтар ұсынылады (спорттық, көркемдік, интеллектуалдық, техникалық). Сонымен қатар, жаратылыстану-математикалық бағыттағы үздік білім беру, ғылыми-зерттеу ұйымдары негізінде елде және шетелде бірқатар мектептен тыс және элективті курстар қарастырылған.

Зияткерлік мектептің барлық қызметкерлерін оқу-тәрбие процесіне тарту, мектептің ата-аналармен ынтымақтастығы тәрбие жұмысының табысты болуының басты шарты болып табылады

Зияткерлік мектептердің тәрбие жұмысын жүзеге асыруда әлеуметтік жобалар мен тәжірибелер ерекше маңызға ие:

“Зияткерлік мектеп оқушыларына оқуға ұсынылған 100 кітап”, “Туған елге тағзым” зерттеу өлкетану экспедициясы; “Екі аптан ауылда” әлеуметтік практикасы, “Ата-ананың жанындағы кәсіпорында 10 күн”, “100 қазақ күйлерінің тарихы”, “TEDx”, “Wikipedia”, “Қоғамға қызмет ету”,”Қазақ әндері”, “Қөшбасшылық сабақтары” және т. б.

“Шаңырақ” оқушылар қауымдастығы

“Шаңырақ” әр түрлі жастағы қоғамдастыққа екі класс (12 және 9, 11 және 8, 10 және 7) біріктіріледі. Әрбір “Шаңырақ” қауымдастығының өзіндік белгілері бар-эмблема, ұран, түс және куратор үйлестіреді. Зияткерлік мектептерде құрылған “Шаңырақ” мектеп қоғамдастықтары арқылы оқушылар арасында командалық рух тәрбиеленеді.

Қазақ халқының ұлттық мәдениетінде “Шаңырақ” үлкен символдық мәнге ие. Бұл үйдің символы, бірліктің символы. Айына бір рет шаңырақ өзекті тақырыпта өтетін үлкен жиынға жиналады. “Шаңырақ сағатында” балалар проблемалық мәселелерді көтереді, талқылайды, шешім қабылдайды, ұжымдық шығармашылық істерді, әлеуметтік жобаларды жоспарлайды және дайындайды.

Жыл бойы қоғамдастықтар арасында түрлі зияткерлік, шығармашылық, спорттық жарыстар өткізіліп, соңында ең көп ұпай жинаған “Шаңырақ” Қазақстанның ең әдемі жерлеріне “Туған елге тағзым” экспедициясына сапармен көтермеленеді.

Жыл соңында ең көп ұпай жинаған “Шаңырақ” қауымдастығына “Өркен Кубогы” және “Туған елге тағзым”өлкетану экспедициясына жолдама беріледі.