САПАЛЫ БІЛІМ БЕРУ ЖӘНЕ ОҚЫТУ ҚАҒИДАЛАРЫ
- Мектепте оқыту мектептің басшылық ережелері, НЗМ және CIS Этика кодекстері негізінде жүзеге асырылады; жалпыадамзаттық құндылықтар мен жаһандық азаматтықты дамытуға бағытталған.
- Мектептегі оқыту және онымен байланысты саясаттар мен процедуралар мектеп қоғамдастығының барлық мүшелерінің тұрақты ашық диалогы мен кері байланысы негізінде жақсарады.
- Мектептегі оқыту инклюзивтілік, пәнаралық интеграция және үштілділік қағидаларына негізделген.
- Мектептегі оқыту оқушылардың функционалдық сауаттылығын, зерттеу дағдыларын және эмоционалды интеллектін дамытуға бағытталған.
- Мектептегі бағалау объективтілікке, академиялық әділдікке және ашықтыққа негізделген.
- Мектептің негізі ретінде мектеп қоғамдастығының барлық мүшелерінің амандық-саулығы танылады.
- Табысты оқытудың кілті- үнемі кәсіби дамыту және ынталандыру, ашықтық пен объективтілік рухын сақтау.
- Мектеп жоғары сапалы оқытуды қамтамасыз ету үшін материалдық-техникалық базаны үнемі жаңартып отыруға тырысады.
- Қоғамдастықпен серіктестік және ата-аналармен диалог жоғары сапалы оқытуға ықпал етеді.
ЖАҢА ОҚУ ЖЫЛЫ БАРЛЫҒЫМЫЗҒА ТАБЫСТЫ БОЛСЫН!
2021-2022 оқу жылында
1 тоқсан – 1 қыркүйек – 30 қазан
2 тоқсан – 7 қараша -25 желтоқсан
3-тоқсан – 9 қаңтар – 20 наурыз
4-тоқсан – 7-9, 11 сыныптар – 28 наурыз -25 мамыр
4-тоқсан – 10-сынып – 27 наурыз – 15 мая 2023 жыл
4-тоқсан – 12-сынып – 27 наурыз – 30 сәуір 2023 жыл
Каникулдар
Күзгі каникул – 7 күн (2022 жылдың 31 қазан – 6 қараша аралығы);
Қысқы каникул – 14 күн (2022 жылдың 26 желтоқсаны мен 2023 жылдың 8 қаңтар аралығы);
Көктемгі каникул – 9 күн (2023 жылдың 18-26 наурыз аралығы);
ЕКІНШІ ШЕТ ТІЛІН ҮЙРЕНУ
Астана қаласындағы физика-математика бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебінде екінші шет тілін оқыту оқушылардың қалауы, ата-аналардың пікірлері мен мектеп мүмкіндіктерін ескере отырып енгізілді.
2022-2023 оқу жылында 7-12 сынып оқушыларының тілегі бойынша неміс, француз, қытай, корей және жапон тілдерін оқиды.
Екінші шет тілін үйрену оқушыларға әлемнің үздік университеттерінде оқуын жалғастыру үшін қосымша мүмкіндіктер ашады.
Екінші шет тілін оқыту үдерісін тиімді ұйымдастыру, оқу бағдарламаларын әзірлеу, оқу-әдістемелік кешендерді қамтамасыз ету және оқу-әдістемелік кешендерді жетілдіру бойынша оқытылатын тілдер елдерінің ресми өкілдіктері: ZfA Kasachstan (Германия); Гете институты, Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия университетінің жанындағы Конфуций институты, Корея Республикасы Елшілігі жанындағы білім беру орталығы (Оңтүстік Корея); Қазақстан Республикасындағы Жапония Елшілігі және Қазақстан-Жапон адам ресурстарын дамыту орталығымен ынтымақтастық орнатылған.
Неміс тілі
Мұғалім: Шакенова С.Ж.
Сынып | Оқушы саны | Деңгейі жоқ | А1 деңгей оқушы саны | А2 деңгей оқушы саны | В1 деңгей оқушы саны | В2 деңгей оқушы саны |
---|---|---|---|---|---|---|
7-сынып | 29 | 0 | 29 | 0 | 0 | 0 |
8-сынып | 18 | 0 | 8 | 0 | 0 | 0 |
9-сынып | 0 | 0 | 0 | 18 | 0 | 0 |
10-сынып | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
11-сынып | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
барлығы | 55 | 0 | 37 | 18 | 0 | 0 |
Неміс тілі
Мұғалім: Көксегенова А.М.
Сынып | Оқушы саны | Деңгейі жоқ | А1 деңгей оқушы саны | А2 деңгей оқушы саны | В1 деңгей оқушы саны | В2 деңгей оқушы саны |
---|---|---|---|---|---|---|
7-сынып | 11 | 0 | 11 | 0 | 0 | 0 |
8-сынып | 21 | 0 | 20 | 0 | 1 | 0 |
9-сынып | 10 | 0 | 4 | 5 | 1 | 0 |
10-сынып | 8 | 0 | 3 | 1 | 4 | 0 |
11-сынып | 4 | 0 | 0 | 0 | 4 | 0 |
барлығы | 54 | 0 | 38 | 6 | 10 | 0 |
Кәріс тілі
Мұғалім Жұмағазиева М.Ж.
Сынып | Оқушы саны | Деңгейі жоқ | А1 деңгей оқушы саны | А2 деңгей оқушы саны | В1 деңгей оқушы саны | В2 деңгей оқушы саны |
---|---|---|---|---|---|---|
7-сынып | 7 | 0 | 7 | 0 | 0 | 0 |
8-сынып | 8 | 0 | 8 | 0 | 0 | 0 |
9-сынып | 3 | 0 | 1 | 0 | 2 | 0 |
10-сынып | 7 | 0 | 4 | 0 | 3 | 0 |
11 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
барлығы | 26 | 0 | 20 | 0 | 6 | 0 |
Жапон тілі
Mұғалім: Судыева Н.Б.
Сынып | Оқушы саны | Деңгейі жоқ | А1 деңгей оқушы саны | А2 деңгей оқушы саны | В1 деңгей оқушы саны |
---|---|---|---|---|---|
7-сынып | 6 | 6 | 0 | 0 | 0 |
8-сынып | 13 | 0 | 13 | 0 | 0 |
9-сынып | 3 | 0 | 2 | 0 | 0 |
10-сынып | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
11-сынып | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
барлығы | 22 | 6 | 15 | 0 | 0 |
Қытай тілі
Mұғалім: Бешiмбаева Г.Р.
Сынып | Оқушы саны | Деңгейі жоқ | А1 деңгей оқушы саны | А2 деңгей оқушы саны | В1 деңгей оқушы саны | В2 деңгей оқушы саны |
---|---|---|---|---|---|---|
7-сынып | 26 | 26 | 0 | 0 | 0 | 0 |
8-сынып | 15 | 2 | 11 | 2 | 0 | 0 |
9-сынып | 12 | 1 | 0 | 8 | 3 | 0 |
10-сынып | 11 | 2 | 0 | 0 | 9 | 0 |
11-сынып | 5 | 0 | 0 | 4 | 1 | 0 |
Барлығы | 64 | 31 | 11 | 14 | 15 | 0 |
ЗЕРТТЕУ ЖОБАЛАРЫНЫҢ АЙМАҚТЫҚ КОНФЕРЕНЦИЯСЫ ӨТТІ
14 сәуірде елордадағы физика-математика бағытындағы Зияткерлік мектебінде «Science Fair at NIS PhMD Astana» конференциясы өтті.
«Science Fair at NIS PhMD Astana» — НЗМ және қаланың орта мектептері оқушыларының 1-ші аймақтық ғылыми-зерттеу жұмыстарының байқауы болып табылады.
Директордың ғылыми-әдістемелік жұмыс жөніндегі орынбасары Райгүл Қайыркенованың айтуынша, «Science Fair» оқушылардың ғылымға деген қызығушылығын арттырып, еліміздің ғылым мен мәдениетін дамытатын практикалық маңызы бар мәселелерді шешуге баулиды.
Конференцияға қатысушылар үшін бай бағдарлама дайындалды – мектеп оқушылары өз жобаларын таныстырды, ғалымдардың дәрістерін тыңдады, Arduino ортасында бағдарламалау және зымыран жасау бойынша шеберлік-класына қатысты.
Конференция 10 секция бойынша өтіп, онда 150-ден астам мектеп оқушылары гуманитарлық, әлеуметтік-экономикалық және жаратылыстану ғылымдары бойынша ғылыми зерттеулерінің нәтижелерін ұсынды.
Әр секция жұмысының нәтижесінде мектеп оқушыларының ең қызықты жобалары анықталып, олар дипломдармен марапатталды, қатысушыларға сертификаттар табыс етілді.
Зерттеушілердің жұмыстарын білікті қазылар алқасы бағалады. Сарапшылар құрамына: Мемлекет тарихы институты директорының орынбасары Ж.Қалиев, НУ профессоры А.Смақова, Астана халықаралық университетінің доценті Д.Нұрахметов, техника ғылымының кандидаттары, «Қазғарыш» орталығының мамандары Қ.Саханов пен Ә.Сыздықов, биология ғылымдарының кандидаты, МУА доценті Ж.Адамжанова және т.б. бар.
Сарапшылар ұсынылған жұмыстардың жоғары деңгейін, жобалардың тәжірибеге бағытталғандығын, мектеп оқушыларының ғылыми ізденістерге деген көзқарасы мен ынтасын атап өтті.
Science Fair at NIS PhMD Astana-2023
Основными задачами воспитательной работы Интеллектуальной школы является формирование у учащихся понимания и применения нравственных, общечеловеческих и национальных ценностей (честь, достоинство, порядочность, уважение), ответственности за свои поступки и действия.
Воспитание высоконравственной личности осуществляется через воспитательный потенциал Интегрированной образовательной программы и учебных предметов. В Интегрированной образовательной программе усилена воспитательная составляющая на основе принципа целостного образовательного процесса: воспитывать в доброжелательной, благоприятной для обучения, поддерживающей среде.
Для творческого, физического и интеллектуального развития учащимся предлагаются кружки и занятия по интересам (спортивные, художественные, интеллектуальные, технические). Кроме того, предусмотрен ряд внешкольных и элективных курсов в стране и за рубежом на базе лучших образовательных, научно-исследовательских организаций естественно-математического направления.
Вовлеченность всех сотрудников Интеллектуальной школы в учебно-воспитательный процесс, сотрудничество школы с родителями являются главным условием успешной воспитательной работы
Особое значение в реализации воспитательной работы Интеллектуальных школ имеют социальные проекты и практики:
«100 книг, рекомендованные для чтения учащимся Интеллектуальных школ», Исследовательская краеведческая экспедиция «Туған елге тағзым»; Социальная практика «Екі апта ауылда», Практика «10 дней на предприятии у родителя», «История 100 казахских кюев», «TEDx», «Wikipedia», «Служение обществу», «Қазақ әндері», «Уроки лидерства» и др.
Ученические сообщества «Шаңырақ»
В разновозрастное сообщество «Шаңырақ» объединяются два класса (12 и 9, 11 и 8, 10 и 7). Каждое сообщество «Шаңырақ» имеет свои отличительные знаки – эмблему, девиз, цвет и координируется куратором. Через созданные в Интеллектуальных школах школьных сообществ «Шаңырақ» воспитывается командный дух среди учащихся.
В национальной культуре казахского народа «Шаңырақ» имеет большое символическое значение. Это символ дома, символ единства. Один раз в месяц Шанырак собирается на большой сбор, который проходит на актуальную тематику. На «Часе Шанырака» дети поднимают проблемные вопросы, обсуждают, принимают решения, планируют и готовят коллективные творческие дела, социальные проекты.
В течение года между сообществами проходят различные интеллектуальные, творческие, спортивные соревнования, а в конце подводятся итоги, и «Шаңырақ», который получил больше всего баллов, поощряется поездкой в экспедицию «Туған елге тағзым» по красивейшим местам Казахстана.
В конце года сообществу «Шаңырақ», набравшему максимальное количество баллов, присуждается “Кубок Өркен” и путевка в краеведческую экспедицию «Туған елге тағзым»